loader

Regulamin świadczenia usług hostingowych

 

I. Definicje

  1. „Operator” – UniStyle.pl Krzysztof Kuczmański, REGON 473291643, NIP 727-260-83-28
  2. „Klient” – podmiot, który dokonał skutecznego zamówienia na stronie internetowej Operatora pod adresem https://panel.unistyle.pl, przez co rozumie się rejestrację konta w panelu klienta oraz wybór przynajmniej jednej usługi hostingowej i jej opłacenie.
  3. „Strony” – Klient i Operator.
  4. „Usługi hostingowe” – udostępniane na rzecz Klienta zasoby serwera Operatora o parametrach zgodnych z ofertą Operatora na moment składania zamówienia przez Klienta.
  5. „Okres Rozliczeniowy” – okres wyrażony w miesiącach kalendarzowych lub transferze rocznym, będący podstawą rozliczenia należności Klienta wobec Operatora.
  6. „Siła Wyższa” – zdarzenie o charakterze nadzwyczajnym, zewnętrzne wobec podmiotu dotkniętego przez Siłę Wyższą, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia, a w szczególności: działanie sił przyrody, wojna, strajki, akty władzy państwowej lub samorządowej, terroryzm.
  7. „Oferta Operatora” – spis zasobów serwera dostępny na stronie: https://unistyle.pl/hosting-stron-internetowych udostępnianych na Okres Rozliczeniowy w ramach określonej opłaty abonamentowej wyrażonej kwotą netto.
  8. „Transfer roczny” – transfer miesięczny pomnożony przez liczbę miesięcy w roku.
  9. „Panel klienta” – strona internetowa umożliwiająca otrzymanie statusu Klienta po rejestracji konta.
 

II. Określenie podmiotów, prawa i obowiązki

  1. Operator świadczy usługi wyłącznie dla osób fizycznych wykonujących działalność gospodarczą, osób
    prawnych wykonujących działalność gospodarczą (np. spółki kapitałowe
    prawa handlowego, stowarzyszenia, fundacje, spółdzielnie, w tym
    spółdzielnie mieszkaniowe) oraz jednostek organizacyjnych nie będących
    osobą prawną (np. wspólnoty mieszkaniowe, spółki akcyjne w organizacji,
    spółki osobowe prawa handlowego).
  2. Usługi
    hostingowe świadczone są przez Operatora na podstawie niniejszego
    regulaminu. Klient dokonując zamówienia akceptuje postanowienia
    niniejszego regulaminu: https://unistyle.pl/regulamin-uslug-hostingowych
  3. Regulamin może zostać zmieniony przez Operatora o czym Klient jest informowany na 14 dni przed zastosowaniem zmian.
  4. Klient zobowiązany jest do korzystania z usługi określonej niniejszym regulaminem zgodnie z obowiązującym prawem.
  5. Klient,
    który wykorzystuje Usługi Hostingowe do przechowywania zbioru danych
    osobowych zobowiązany jest do zawarcia odrębnej umowy Powierzenia Danych
    Osobowych, na mocy której ustanawia Operatora Procesorem Danych.
    Operator dostarcza wzór umowy, w której Klient wskazuje zakres oraz
    poziom w jakim Operator przetwarza dane osobowe.
  6. Klient, który
    wykorzystuje Usługi Hostingowe do przechowywania zbioru danych osobowych
    zobowiązany jest do poinformowania o tym fakcie Operatora.
  7. Wzór umowy Powierzenia Danych Osobowych znajduje się pod linkiem: Wzór Umowy Powierzenia Danych Osobowych.

 

III. Usługi hostingowe – zastrzeżenia

  1. Operator zastrzega sobie prawo do:
    1. sporadycznych,
      krótkich przerw w działaniu Usług hostingowych, trwających nie dłużej
      niż 5 sekund, w związku z wykonywaniem okresowych aktualizacji
      oprogramowania. Operator zastrzega że przerwy mogą wystąpić od
      poniedziałku do piątku w godzinach 20:00 do 24:00 lub w soboty,
      niedziele i święta,
    2. zablokowania
      lub usunięcia konta pocztowego, którego nazwa sugeruje, że jest to
      konto wykorzystywane przez Operatora, lub konta z którego dochodzi do
      wysyłania masowej korespondencji e-mail,
    3. zablokowania
      na serwerach Operatora określonych adresów nadawców wiadomości lub
      całych domen i adresów IP w przypadku naruszenia lub możliwości
      naruszenia dóbr Klientów lub Użytkowników przez nadawców tych wiadomości
      (w szczególności w przypadku rozsyłania Spamu),
    4. zablokowania usług hostingowych Klienta w przypadku narażenia systemu świadczenia Usług hostingowych Operatora na niestabilność,
    5. natychmiastowego zawieszenia wykonywania usługi w przypadku otrzymania nakazu od uprawnionych organów administracji państwowej.
  2. Operator dołoży należytej staranności w celu zapewnienia ciągłej dostępności do swoich zasobów za pomocą sieci Internet.
  3. Operator
    zobowiązuje się do wykonywania kopii bezpieczeństwa danych raz na dobę,
    jednak nie ponosi odpowiedzialności za straty wynikające z utraty
    danych przechowywanych w zasobach Operatora.
  4. Operator nie ponosi odpowiedzialności za treści przekazywane przez Klienta za pomocą zasobów Operatora.

 

IV .Korespondencja i płatności

  1. Usługi hostingowe świadczone są w 12-miesięcznych okresach rozliczeniowych.
  2. Klient
    otrzymuje fakturę VAT za zamówione usługi drogą elektroniczną, na adres
    mail wskazany podczas rejestracji. Adres mail do dostarczania faktur
    drogą elektroniczną może zostać zmieniony.
  3. Przed
    końcem okresu rozliczeniowego klient otrzymuje fakturę VAT lub fakturę
    pro-forma za świadczenie usług hostingowych za kolejny okresie
    rozliczeniowy. Brak płatności w terminie określonym w/w dokumentem
    oznacza rezygnację ze świadczonych usług hostingowych.
  4. Za dzień dokonania zapłaty faktury uważa się dzień uznania należności na rachunku bankowym Operatora.
  5. Klient
    i Operator zobowiązują się zawiadamiać na piśmie drugą Stronę o
    każdorazowej zmianie siedziby, adresu korespondencyjnego, prawnej formy
    wykonywanej działalności lub nazwy, w terminie 14 dni od dokonania
    zmiany, jednak nie później niż na 31 dni przed końcem okresu
    rozliczeniowego. Operator może wymagać od Klienta przedstawienia
    stosownych dokumentów potwierdzających zaistnienie takich zmian. W razie
    niedopełnienia powyższych obowiązków Operator może zawiesić lub
    ograniczyć zakres świadczonych Usług hostingowych.

 

I .Reklamacje i odpowiedzialność

  1. Reklamacje Klienta mogą dotyczyć konkretnych uchybień w świadczeniu Usług hostingowych w tym wysokości naliczanych opłat abonamentowych przez Operatora i winny być zgłaszane niezwłocznie po zaistnieniu uchybień, jednak nie później niż 5 dni po ich zaistnieniu.
  2. Reklamacje należy składać mailem oraz w formie pisemnej na adres siedziby Operatora.
  3. Reklamacja powinna zawierać dane Usługobiorcy, datę zamówienia Usługi hostingowej, opis przedmiotu reklamacji oraz okoliczności ją uzasadniające (wysokość kwestionowanej opłaty abonamentowej, określenie niewykonanej lub nienależycie wykonanej Usługi hostingowej wraz z podaniem okresu, w którym to nastąpiło), numeru faktury, daty sporządzenia reklamacji oraz podpisy osób upoważnionych do reprezentowania Klienta oraz fakultatywnie inne posiadane dokumenty uzasadniające reklamację.
  4. Reklamacja Klienta powinna być rozpatrzona nie później niż w ciągu 14 dni od jej doręczenia Operatorowi. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Klient zostaje poinformowany  na adres e-mail podany podczas rejestracji w panelu klienta, o ile taki adres nie został zmieniony na inny adres korespondencyjny.
  5. Złożenie reklamacji nie zwalnia z obowiązku uregulowania należności wynikających z zamówionych usług.
  6. Operator nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usług hostingowych przez Operatora, które było następstwem Siły Wyższej, nastąpiło z winy Usługobiorcy lub wskutek nieprzestrzegania przez Klienta przepisów prawa, postanowień niniejszego Regulaminu, albo było spowodowane czynnikami, na które Operator nie miał wpływu.
  7. Wszelkie spory związane z zakresem objętym niniejszym regulaminem, rozstrzygane będą na drodze polubownej, a w przypadku braku możliwości rozwiązania sporu, przez sąd właściwy dla siedziby Operatora.

 

Kwalifikowany Podpis Elektroniczny –  Copyright ©2022 Design & Developed by UniStyle.pl