Regulamin świadczenia usług hostingowych
I. Definicje
- „Operator” – UniStyle.pl Krzysztof Kuczmański, REGON 473291643, NIP 727-260-83-28
- „Klient” – podmiot, który dokonał skutecznego zamówienia na stronie internetowej Operatora pod adresem https://panel.unistyle.pl, przez co rozumie się rejestrację konta w panelu klienta oraz wybór przynajmniej jednej usługi hostingowej i jej opłacenie.
- „Strony” – Klient i Operator.
- „Usługi hostingowe” – udostępniane na rzecz Klienta zasoby serwera Operatora o parametrach zgodnych z ofertą Operatora na moment składania zamówienia przez Klienta.
- „Okres Rozliczeniowy” – okres wyrażony w miesiącach kalendarzowych lub transferze rocznym, będący podstawą rozliczenia należności Klienta wobec Operatora.
- „Siła Wyższa” – zdarzenie o charakterze nadzwyczajnym, zewnętrzne wobec podmiotu dotkniętego przez Siłę Wyższą, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia, a w szczególności: działanie sił przyrody, wojna, strajki, akty władzy państwowej lub samorządowej, terroryzm.
- „Oferta Operatora” – spis zasobów serwera dostępny na stronie: https://unistyle.pl/hosting-stron-internetowych udostępnianych na Okres Rozliczeniowy w ramach określonej opłaty abonamentowej wyrażonej kwotą netto.
- „Transfer roczny” – transfer miesięczny pomnożony przez liczbę miesięcy w roku.
- „Panel klienta” – strona internetowa umożliwiająca otrzymanie statusu Klienta po rejestracji konta.
II. Określenie podmiotów, prawa i obowiązki
- Operator świadczy usługi wyłącznie dla osób fizycznych wykonujących działalność gospodarczą, osób
prawnych wykonujących działalność gospodarczą (np. spółki kapitałowe
prawa handlowego, stowarzyszenia, fundacje, spółdzielnie, w tym
spółdzielnie mieszkaniowe) oraz jednostek organizacyjnych nie będących
osobą prawną (np. wspólnoty mieszkaniowe, spółki akcyjne w organizacji,
spółki osobowe prawa handlowego). - Usługi
hostingowe świadczone są przez Operatora na podstawie niniejszego
regulaminu. Klient dokonując zamówienia akceptuje postanowienia
niniejszego regulaminu: https://unistyle.pl/regulamin-uslug-hostingowych - Regulamin może zostać zmieniony przez Operatora o czym Klient jest informowany na 14 dni przed zastosowaniem zmian.
- Klient zobowiązany jest do korzystania z usługi określonej niniejszym regulaminem zgodnie z obowiązującym prawem.
- Klient,
który wykorzystuje Usługi Hostingowe do przechowywania zbioru danych
osobowych zobowiązany jest do zawarcia odrębnej umowy Powierzenia Danych
Osobowych, na mocy której ustanawia Operatora Procesorem Danych.
Operator dostarcza wzór umowy, w której Klient wskazuje zakres oraz
poziom w jakim Operator przetwarza dane osobowe. - Klient, który
wykorzystuje Usługi Hostingowe do przechowywania zbioru danych osobowych
zobowiązany jest do poinformowania o tym fakcie Operatora. - Wzór umowy Powierzenia Danych Osobowych znajduje się pod linkiem: Wzór Umowy Powierzenia Danych Osobowych.
III. Usługi hostingowe – zastrzeżenia
- Operator zastrzega sobie prawo do:
- sporadycznych,
krótkich przerw w działaniu Usług hostingowych, trwających nie dłużej
niż 5 sekund, w związku z wykonywaniem okresowych aktualizacji
oprogramowania. Operator zastrzega że przerwy mogą wystąpić od
poniedziałku do piątku w godzinach 20:00 do 24:00 lub w soboty,
niedziele i święta, - zablokowania
lub usunięcia konta pocztowego, którego nazwa sugeruje, że jest to
konto wykorzystywane przez Operatora, lub konta z którego dochodzi do
wysyłania masowej korespondencji e-mail, - zablokowania
na serwerach Operatora określonych adresów nadawców wiadomości lub
całych domen i adresów IP w przypadku naruszenia lub możliwości
naruszenia dóbr Klientów lub Użytkowników przez nadawców tych wiadomości
(w szczególności w przypadku rozsyłania Spamu), - zablokowania usług hostingowych Klienta w przypadku narażenia systemu świadczenia Usług hostingowych Operatora na niestabilność,
- natychmiastowego zawieszenia wykonywania usługi w przypadku otrzymania nakazu od uprawnionych organów administracji państwowej.
- sporadycznych,
- Operator dołoży należytej staranności w celu zapewnienia ciągłej dostępności do swoich zasobów za pomocą sieci Internet.
- Operator
zobowiązuje się do wykonywania kopii bezpieczeństwa danych raz na dobę,
jednak nie ponosi odpowiedzialności za straty wynikające z utraty
danych przechowywanych w zasobach Operatora. - Operator nie ponosi odpowiedzialności za treści przekazywane przez Klienta za pomocą zasobów Operatora.
IV .Korespondencja i płatności
- Usługi hostingowe świadczone są w 12-miesięcznych okresach rozliczeniowych.
- Klient
otrzymuje fakturę VAT za zamówione usługi drogą elektroniczną, na adres
mail wskazany podczas rejestracji. Adres mail do dostarczania faktur
drogą elektroniczną może zostać zmieniony. - Przed
końcem okresu rozliczeniowego klient otrzymuje fakturę VAT lub fakturę
pro-forma za świadczenie usług hostingowych za kolejny okresie
rozliczeniowy. Brak płatności w terminie określonym w/w dokumentem
oznacza rezygnację ze świadczonych usług hostingowych. - Za dzień dokonania zapłaty faktury uważa się dzień uznania należności na rachunku bankowym Operatora.
- Klient
i Operator zobowiązują się zawiadamiać na piśmie drugą Stronę o
każdorazowej zmianie siedziby, adresu korespondencyjnego, prawnej formy
wykonywanej działalności lub nazwy, w terminie 14 dni od dokonania
zmiany, jednak nie później niż na 31 dni przed końcem okresu
rozliczeniowego. Operator może wymagać od Klienta przedstawienia
stosownych dokumentów potwierdzających zaistnienie takich zmian. W razie
niedopełnienia powyższych obowiązków Operator może zawiesić lub
ograniczyć zakres świadczonych Usług hostingowych.
I .Reklamacje i odpowiedzialność
- Reklamacje Klienta mogą dotyczyć konkretnych uchybień w świadczeniu Usług hostingowych w tym wysokości naliczanych opłat abonamentowych przez Operatora i winny być zgłaszane niezwłocznie po zaistnieniu uchybień, jednak nie później niż 5 dni po ich zaistnieniu.
- Reklamacje należy składać mailem oraz w formie pisemnej na adres siedziby Operatora.
- Reklamacja powinna zawierać dane Usługobiorcy, datę zamówienia Usługi hostingowej, opis przedmiotu reklamacji oraz okoliczności ją uzasadniające (wysokość kwestionowanej opłaty abonamentowej, określenie niewykonanej lub nienależycie wykonanej Usługi hostingowej wraz z podaniem okresu, w którym to nastąpiło), numeru faktury, daty sporządzenia reklamacji oraz podpisy osób upoważnionych do reprezentowania Klienta oraz fakultatywnie inne posiadane dokumenty uzasadniające reklamację.
- Reklamacja Klienta powinna być rozpatrzona nie później niż w ciągu 14 dni od jej doręczenia Operatorowi. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Klient zostaje poinformowany na adres e-mail podany podczas rejestracji w panelu klienta, o ile taki adres nie został zmieniony na inny adres korespondencyjny.
- Złożenie reklamacji nie zwalnia z obowiązku uregulowania należności wynikających z zamówionych usług.
- Operator nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usług hostingowych przez Operatora, które było następstwem Siły Wyższej, nastąpiło z winy Usługobiorcy lub wskutek nieprzestrzegania przez Klienta przepisów prawa, postanowień niniejszego Regulaminu, albo było spowodowane czynnikami, na które Operator nie miał wpływu.
- Wszelkie spory związane z zakresem objętym niniejszym regulaminem, rozstrzygane będą na drodze polubownej, a w przypadku braku możliwości rozwiązania sporu, przez sąd właściwy dla siedziby Operatora.